Smoothie banaan mango

Liever wat langer in bed dan uitgebreid ontbijten is het motto van mijn oudste, maar ontbijten is verplicht in dit huis.
Binnen twee minuten heeft ze haar ontbijtje klaar gemaakt in een maatbeker en verdwijnt vervolgens weer naar haar kamer voor de rest van het ochtendritueel. Eén keer vroeg ik haar waarom ze dat niet even fatsoenlijk in een glas kon schenken waarop zij doodleuk antwoordde dat dat een extra handeling is en voor meer afwas zorgt, ze heeft gelijk en mij hoor je er niet meer over. Voor deze keer mocht ik de smoothie even in een mooi glas schenken voor de foto :-).

Smoothie banaan mango

Nodig:

  • 150 milliliter melk
  • 1 banaan
  • 60 gram bevroren mango
  • 1 eetlepel chiazaad 

Doen:

  • Doe alle ingrediënten in een kom.
  • Zet de staafmixer erin, even mixen en klaar.

Tips:

  • Zelf vervang ik de melk liever door yoghurt of kwark.
Geef een reactie

