Borrelhapje met feta

Vorige week had ik een feestje, een bijzonder feestje! Mijn lieve schoonzus werd 18 jaar (+22 jaar levenservaring :-)). Voor dat feestje mocht ik de koude hapjes maken, voor de één is de gedachte hieraan al een drama maar voor mij is dat ook een feestje. Ik heb geteld, ik tel wel meer dingen tijdens het koken, noem het een kleine afwijking :-). Ik heb die dag 662 hapjes gemaakt, dit was er één van. En het feestje? Dat was helemaal te gek!

Borrelhapje feta, tomaat, olijf

Nodig:

  • een blok feta, in blokjes gesneden
  • een bakje zongedroogde tomaatjes
  • een bakje zwarte olijven zonder pit
  • 2 eetlepels peterselie, heel fijn gesneden

Doen:

  • Wentel de blokjes feta door de peterselie.
  • Doe er een zongedroogd tomaatje op en een olijf en steek het prikkertje erdoor.
