Aardbeienkwark-shake

Met ‘mag het wat minder’ bedoel ik eigenlijk ‘het mag wel wat minder maar niet minder lekker’. De laatste weken waren er veel feestjes en natuurlijk ook nog de paasdagen. Gevolg hiervan was dat de weegschaal steeds iets meer aan ging geven. Even dacht ik nog dat de batterijen vervangen moesten worden maar diep van binnen wist ik heus wel dat die gedachte in de categorie ‘hoe houd ik mijzelf voor de gek’ hoort. Dus vandaag, een normaal ontbijt, een vervangende shake als lunch, een normaal diner en dan een lekker wit wijntje!! De zon schijnt tenslotte :-).

Aardbeienkwark-shake

Nodig voor 1 shake:

  • 150 milliliter magere kwark
  • 100 gram aardbeien
  • 1 eetlepel honing
  • 1 eetlepel chiazaad 

Doen:

  • Doe alle ingrediënten in een hoge kom, staafmixer erop en klaar!

Het chiazaad zorgt er bij mij voor dat ik langer een vol gevoel heb, ik gebruik het niet per definitie als superfood.

Geef een reactie

